Pagina's

zondag 8 juli 2012

Haar accesoires : Haarbandjes

Ze zijn weer helemaal hot! De haarbandjes, super handig maar ook super trendy! Met deze low-budget accessoires pimp je je hele outfit! 
Wil je meer lezen over haarbandjes klik hier voor meer


Hippe trend
Haarbandjes, tegenwoordig een hot item dat in je haar-accessoires doos moet zitten. 
Ik zelf gebruik ze regelmatig, om mijn haar bij mekaar te houden tijdens het sporten maar ook gewoon omdat ze heel erg leuk staan.

De oplossing
Haarbandjes zijn voor mij dé oplossing voor een bad-hairday. Vaak als mijn haar die dag niet leuk valt en ik geen zin heb er veel tijd in te steken, doe ik een haar bandje in en ziet mijn haar er gelijk verzorgt uit. Dit is overigens ook de oplossing van het verbergen van vet haar. Doe je haar dan in een strakke knot en haal je bandjes tevoorschijn! Niemand zal merken dat je haar vet is!

Match bij je haar
Hippie-look
Een bandje geeft je pas een pittig effect als het net 1 tint lichter is dan je eigen haar kleur. Bij zwart haar zou ik voor donkerbruine bandjes gaan. Ook donkerblauw kan erg mooi zijn. Bij bruin haar staan pastelkleuren erg mooi, dit geeft een verzachtend effect. Zelf koop ik altijd bandjes in de lichtere bruin tinten ( zie foto's onderaan de pagina). Bij donkerblond zou ik gaan voor wat kleurtjes. Eigenlijk kan alles wel behalve zwart. Bij licht blond haar zou ik voor lekker felle kleurtjes gaan, maak er een echte eyecatcher van!

Multifunctionele bandjes
Je kunt je bandjes natuurlijk ook op verschillende manieren dragen. Zelf hou ik ook wel van een beetje hippie/bohemian look, dit kun je ook helemaal afstellen op de manier van het dragen van je bandjes. Zie hieronder mijn favorieten!


Sportieve-look

Wat vonden jullie van deze trend, ik ben benieuwd naar jullie mening! Laat een reactie achter en let me know!


XoXo Doo!



5 opmerkingen:

  1. Hey, ik zie dat je je blog net hebt gestart. Leuk idee, met haartrends&stuff. Ik kwam op je blog via Anita, leuk dat jullie alledrie eenzelfde logo hebben met die letters enzo, das grappig.
    Ik voel me vereerd dat ik de eerste comment'er mag zijn! Succes met je blog en ik heb zin in nieuwe artikelen om te lezen!
    xoxo, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, superleuke reactie! Ik voel me echt vereerd dat ik een reactie ergens op krijg! Ik ga snel jouw blog checken! Jij ook veel succes met schrijven ;)
    XoXo Do

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk!!
    Ik heb jou genomineerd voor het Versatile Blogger award!! Kijk op http://nailartloverss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je genomineerd voor de liebster award! Check http://urnailart.blogspot.nl/2012/09/liebster-award.html
    Groetjes Tess

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb je genomineerd voor de Liebster award ;) kijk snel op http://nailartloverss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen