Pagina's

zondag 8 juli 2012

Bruin & Krullend - Mijn haar

niet mijn haar :(
Nu zijn jullie natuurlijk allemaal heel erg benieuwd hoe mijn haar eruit ziet. Nou, mijn haar is helemaal niet zo ideaal en daarom ook deze blog. Ik heb veel blogs gelezen over haar van mensen met eigenlijk ''het perfecte haar''. Het was voor mij daarom ook erg moeilijk om hun tips en trends toe te passen in mijn haar. Weten wat voor haar ik heb lees hieronder.







Ik heb zelf bruin krullend haar, en dit is niet altijd even ideaal. Ik ben net afgekickt van mijn styletang verslaving en heb maar gewoon geaccepteerd dat mijn haar nou eenmaal krult. Van veel mensen in mijn omgeving hoor ik dat krullen mij het mooist staan maar dit is niet altijd even handig en praktisch

Zie hier mijn (eenmalig) gestylde haar!
Mijn haar kan je niet 4 keer door kammen en er dan vanuit gaan dat het goed zit. Mijn haar kan je niet eens kammen, dan word het veel te pluizig. Ik heb al verschillende producten geprobeerd om dit te stoppen maar dit maakte mijn haar vaak vet of uit model. Daarom heb ik nu de perfecte balans gevonden tussen de juiste producten gebruiken en mijn haar er verzorgd uit laten zien.
3 Jaar geleden begon mijn haar opeens te krullen, iets wat ik absoluut verschrikkelijk vond. Ik kamde het 1 uur non-stop iedere dag. Dit hielp voor een tijdje maar na een half jaar was de krul te sterk. Toen begon ik andere alternatieven te zoeken zoals gel (dit flopte gigantisch) en mousse. Ook dit was geen succes. Tot ik op een dag ik een styletang in mijn handen gedrukt kreeg. Daarna raakte ik compleet verslaafd en heb hem tot 2 weken geleden non-stop gebruikt.
Jullie vragen je nu natuurlijk af;''Is dat haar niet gigantisch dood!!?''. Nou, ik ben in die 2,5 ook nog geen 1 keer naar de kapper geweest, dus ja mijn haar zat wel vol met dooie puntjes en gespleten haarpunten. Deze knipte ik er zelf iedere week uit. Zondag; dooiehaarpuntjesknipdag! Gelukkig bleef mijn haar groeien en ik ben nog steeds niet kaal.

Ik zal jullie mijn haargeheimen delen.. dus blijf me volgen!

XoXo, Doo!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten